Csíkos kifli
2015. október 10. írta: fittdieta

Csíkos kifli

Hozzávalók:

- 30 dkg liszt ( Dia Wellness vitaminozott sütőliszt + zabpehely liszt fele fele arányban )

- 1 dl langyos mandulatej

- fél doboz zsírszegény 0,1%-os natúr joghurt

- 1 tojás

- csipet só

- 15 g kókuszolaj

- 1 evőkanál búzasikér

- 2 evőkanál eritrit

- 1 cs. porélesztő

- 2 evőkanál zsírszegény kakaópor

Tetejére:

- 1 tojássárgája

- 1 teáskanál eritrit

- 1 evőkanál mandulatej

Elkészítés:

A por állagú élesztőt, az édesítőt és a sót feloldom a langyos tejben. Ezután hozzáadom a joghurtot, a kókuszolajat, és a liszteket, és kézzel tésztát dagasztok belőle. Letakarom, és kb. 2 órát kelesztem. A tésztát két részre osztom, és az egyikbe belekeverem a kakaóport és 1-2 evőkanál tejet is adok hozzá. Kör alakúra kinyújtom mindkettőt és egymásra helyezem őket. Én 12 cikkre vágtam őket, és a szélesebb felén feltekertem. Sütőpapírra bélelt tepsibe helyezem, és még 15 percig kelesztem. Ezután a tojássárgáját felverem, elkeverem benne az eritritet és a tejet. Megkenem a kalácsokat vele, és előmelegített sütőben 170 fokon kb. 15 percig sütöttem.

image1_14.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr557953356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása