Protein paleo palacsinta torony
2016. április 23. írta: fittdieta

Protein paleo palacsinta torony

A legutóbbi palacsinta receptemben, az epres túrós palacsintámban, már használtam a szárított tojásfehérje port. Azonban ez már nem tartalmaz zablisztet, így jelentősen alacsonyabb lett a CH tartalma,és paleo étrendbe is beilleszthető. (ha nem túrós a töltelék.) Bár még nem jött el az igazi eperszezon, én már eszegetem , így töltelékként ismét eper és túró került ezekbe a palacsinta tornyokba. A tetejét pedig a Waldenfarm kalóriamentes szirupokkal öntöttem le. ( csokis és epres)

Hozzávalók a palacsintához (14 darabhoz):

- 130 g Szafi süteményliszt

- 130 g szárított tojásfehérjepor

- 1 tojás

- 2 dl cukormentes mandulatej

- 1 dl  víz

- 1 teáskanál szódabikarbóna

- pár csepp vaníliaaroma

Elkészítés:

A lisztet a szárított tojásfehérjével , a szódabikarbónával elkeverjük, majd hozzáadjuk a tejet, és csomómentesre keverjük. Ezután hozzáadjuk a tojást, és alaposan elkeverjük, majd a vízzel is kikeverjük. Végül ízesítjük a vanília aromával. Pár csepp kókuszolajjal kikent palacsinta sütőben alacsony lángon kisütjük. Egy palacsintához kevesebb mint fél merőkanál tésztát használtam.

A töltelék nálam 250 g zsírszegény túró, eritrittel, vaníliaaromával, és reszelt citromhéjjal kikeverve, valamint szeletekre vágott eper. Egy adaghoz 4 db palacsintát használtam, a következő rétegzéssel: palacsinta- túró töltelék- eper- palacsinta. A tetejét eper szeletekkel díszítettem, és a Waldenfarms kalóriamentes csoki és eper szirupával ízesítettem.

Tápérték 1 palacsintában töltelék nélkül:

kcal: 55.57 g


fehérje: 8.27 g

szénhidrát: 3.09 g

zsír: 0.99 g

 

img_2537.JPG

img_2538.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr478634920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása