Fehér babos paradicsomleves- Kínai inspiráció 1.
2016. július 06. írta: fittdieta

Fehér babos paradicsomleves- Kínai inspiráció 1.

Június elején egy hetet töltöttem Kínában. Hát mit mondjak, megszerettem a kínai konyhát, rengeteg zöldséget amit nem is ismertem, és olyan gyümölcsöket amikről eddig szintén azt gondoltam h nem szeretem. Ez az egy hét " nyaralás" elég pörgős volt, mindent szerettünk volna látni, így a pihenésre nem sok idő volt. Étkezés tekintetében ez úgy nézett ki, hogy reggeli a szállodában ( svédasztal) és vacsora. Ebédelni nem volt lehetőség, csoportos út lévén. Szerencsére itthonról vittem annyit, hogy ne haljak éhen. A vacsorákról később még fogok írni. De most a reggeli.

Aki volt már a távol keleten, az tudja, hogy a kontinentális reggelit el lehet felejteni. Illetve kenyér , péksüti, müzli az európaiak kedvéért volt, de ugye olyat mi nem eszünk :D Felvágott , sajt stb. nincs. Van helyette tészta, saláta, rizs :D Illetve tojás is megtalálható volt, de azt is próbáltam mértékkel fogyasztani. Mindenesetre az volt a reggeli megmentőm.

Így hát választhattam: vagy betömök két fehér lisztes zsemlét egy kis cukros eper lekvárral, vagy feltalálom magam, hogy lehet a reggelt salátával, levessel kezdeni.

Egyik reggelem levessel kezdtem. Illetve ők valószínű nem levesként fogyasztották, hanem rizzsel. De európai szemmel levesnek sűrű volt, főzeléknek híg. 

Ebben a receptben ezt próbáltam reprodukálni, levesként.

Hozzávalók:

- 480 g konzerv fehérbab

- 680 g bio paradicsompüré ( hozzáadott cukor nélküli)

- 1 l víz

- fokhagymakrém

- só, színesbors, bazsalikom, babérlevél

- 1 ek. nyílgyökérliszt

Elkészítés:

Egy lábasba a vizet a paradicsompürével felforralom, majd utána hozzáöntöm a babot, és fűszerezem. Alacsony lángon főzöm 5-10 percig, majd újra felforralom, és belekeverem a nyílgyökérlisztet, hogy besűrűsödjön. Addig főzöm még amíg egy kicsit sűrűbb állagot nem kapok, és tálalom is.

Tápérték ( 1 adagban- 400 g )

kcal: 90.1 g

fehérje: 5.52 g

szénhidrát: 11.8 g

zsír: 0.38 g

img_4959.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr708806582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása