Paszternák pogácsa ( krumpli pogácsa helyett)
2016. január 30. írta: fittdieta

Paszternák pogácsa ( krumpli pogácsa helyett)

Hozzávalók:

- 70 g Szafi Fitt sós nyújtható sütőliszt (paleo sós nyújtható sütőliszt ITT!)

- 70 g Szafi Fitt CH csökkentő lisztkeverék (CH csökkentő lisztkeverék ITT!)

- késhegynyi szódabikarbóna 

- 30 g Szafi Fitt kókuszolaj (kókuszolaj ITT!)

- 2 db tojás

- 2 db tojásfehérje ( a maradék tojássárgájával megkenjük majd a tetejét)

- 5 g só (Himalaya só ITT!)

- csipet szinesbors

- 200 g nyers reszelt paszternák (tisztított súly)

- 150 g víz

- ízlés szerinti kolbász (elhagyható)

- szezámmag (elhagyható)
Eredeti recept Szafi oldalán ITT
Elkészítés:
A paszternákot lereszeltem, majd a vízzel és a tojásokkal krémesre turmixoljuk, majd hozzáadjuk az előre összekevert száraz anyagokat. A kolbászt nagyon apró darabokra vágtam, és belekevertem a tésztába
Ezután pár percig pihentetjük a tésztát, majd bambuszrostlisztes felületen átgyúrjuk és 1,5 cm vastagra nyújtjuk.
Tetejét bevagdossuk és pogácsaszaggatóval kiszaggatjuk. 
Sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük és tojássárgájával lekenjük a tetejüket.
 
Sütés: Előmelegített 200 fokos (alsó-felső) sütőben 40 percig sütjük.
img_1305.JPG
img_1307.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr518305670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.