Házi narancslekvár
2016. február 07. írta: fittdieta

Házi narancslekvár

Hozzávalók:

- 9 db narancs

- fahéj

- szegfűszeg

- gyömbér

- 12 evőkanál eritrit

- pektin

Elkészítés:

A narancsokat alaposan megmossuk, és kb. 4 evőkanál reszelt narancshéjat a lábasba teszünk. A narancsokat félbe vágjuk, és kikanalazzuk, majd én még kézi narancs facsaróval kiszedtem a többit. Arra viszont nagyon kell ügyelni, hogy a narancs fehér része ne kerüljön a lekvárba. Ha kész az egészet feltesszük főni, hozzá keverjük a 10 evőkanál eritritet, és a fűszereket ízlés szerint. Alacsony lángon kb. 30-40 percig főztem. Majd a pektint ( kb. 5 evőkanál volt nekem, attól függ mennyire szeretnénk sűsűre) elkeverjük a maradék eritrittel, és a narancshoz adjuk. Alacsony lángon még további 15 percet főztem. Ezután 2 db kis befőttes üvegbe töltöttem, celofánt tettem a tetejére, a tetejét kicsit benedvesítettem, és rátekertem a kupakot. Fejjel lefele, plédbe csomagoltam, és másnap reggel csomagoltam ki.

 img_1394.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr988335874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása