Csokoládépudingos kölespuding
2016. július 01. írta: fittdieta

Csokoládépudingos kölespuding

Ha már unod a zabkását, ami egyébként szerintem megunhatatlan, mert ezer féle képen variálható, akkor jöhet a kölespuding! A tetejére mehet bármi, nagyon finom, és nagyon jól telít. Garantáltan nem leszel éhes egy óra múlva.

Az eredeti recept Szafi oldalán található, ezt variáltam kicsit.

Hozzávalók:

- 40 g köles

- 2 dl mogyorótej ( vagy bármilyen tej, víz)

- 1,6 dl víz

- 20 g Szafi Fitt csokipudingpor ( ITT tudod megvásárolni)

- 1 őszibarack

- puffasztott köles

- aszalt meggy

- aszalt vörösáfonya

- ízlés szerint mehetnek rá magok, puffasztott köles stb. friss gyümölcsök

Elkészítés:

A kölest egy lábasba tettem, és 160 g folyadékkal felöntöttem, majd fedő alatt alacsony hőfokon puhára főztem. A folyadék nálam most 100 g mogyorótej, és 60 g víz keveréke volt. Közben egy másik edényben a csokipudingport és 1 dl vízzel és 1 dl mogyorótejjel felöntöttem, és alacsony lángon folyamatos kevergetés mellett főztem. Amikor a köles megpuhult, nekem kb. 10 perc volt, hozzáöntöttem a csokipudinghoz, és alacsony lángon folyamatos kevergetés mellett addig főztem, amíg besűrűsödött. A tetejét barackkal, aszalt gyümölcsökkel, és puffasztott kölessel díszítettem, de ízlés, diéta szerint mehet rá bármi. Nagyon laktató, kitűnő reggelire.

Tápérték a teljes adagra: (egy barackkal, és pár szem aszalt gyümölccsel, kevés puffasztott kölessel):

kcal: 297.3 g

fehérje: 7.85 g

szénhidrát: 49.77 g

zsír: 6.03 g

img_5221.JPG

img_5222.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr498858030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása