Vaníliás protein mini palacsinta
2016. július 19. írta: fittdieta

Vaníliás protein mini palacsinta

Ismét egy palacsinta recept... mert imádom a palacsintázós reggeleket. Imádok vele kísérletezni, így megunhatatlan, mert már alapból a tészta is mindig más, hát még a töltelék része. Ezt most vaníliás fehérjével turbóztam fel, a tetejét pedig friss gyümölcsökkel, vaníliás pudinggal, tejszínhabbal díszítettem.

Hozzávalók: ( 16 darab mini, kb. 6-8 cm átmérőjű palacsintához) ( 2 adaghoz)

- 40 g kókuszliszt

- 30 g zabliszt

- 1 teáskanál sütőpor

- 10 g Biotech Iso whey zero vaníliás proteinpor

- 60 g tojásfehérjelé ( vagy ennek megfelelő tojásfehérje)

- 10 g eritrit

- 2 dl víz

- kókuszolaj a sütéshez

Hozzávalók a tetejére ( opcionális)

- 15 g Szafi fitt vaníliás pudingpor

-  1,5 dl cukormentes mandulatej

- 1,5 dl víz

- meggy

- Waldenfarm nulla kalóriás eper és csoki szirup

- növényi tejszín

Elkészítés:

A kókuszlisztet, a zablisztet, a sütőport, és a vaníliás fehérjét összekeverjük. A tojásfehérjét kemény habbá verjük, és félidőben az eritritet is beleszórjuk, és kemény habbá verjük vele. A száraz anyagokhoz hozzákeverjük a vizet, majd a kemény habbá vert tojásfehérjét is. Csomómentesre kikeverjük, a hagyományos palacsintánál sűrűbb masszát kell kapnunk. Tehetünk még hozzá eritritet vagy vanília aromát, de nekem a fehérjeportól pont elég édes és vanílilás lett.

Egy palacsintasütőt szilikonos ecset segítségével vékonyan kikenünk kókuszolajjal, és körülbelül egy evőkanálnyi masszát teszünk a serpenyőre, és közepes lángon mindkét oldalát pár perc alatt megsütjük. A palacsintasütőben egyszerre 4-5 darabot is tudunk sütni.

A palacsintákat én most Szafi Fitt vaníliás pudinggal öntöttem le. 15 g vaníliás pudingport megfőztem 1 dl víz és 1 dl cukormentes mandulatejjel. Közepes lángon, állandó kevergetés mellett addig főztem, amíg be nem sűrűsödött. A tetejére meggyet szórtam, növényi tejszínt és nulla kalóriás Waldenfarm eper és csokoládl szirupot öntöttem rá. Ízlés szerint bármivel díszíthető, illetve puding helyett cukormentes lekvárral vagy mogyoróvajjal.

Tápérték 1 adag palacsintában ( 8 darab) ( csak a palacsintatészta)

kcal: 144.23

fehérje: 13.72 g

szénhidrát:  14.99 g

zsír:  2.76 g

img_5295.JPG

img_5296.JPG

img_5297.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr938865234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása