Csirkemáj Sztroganov módra
2016. február 15. írta: fittdieta

Csirkemáj Sztroganov módra

Hozzávalók:

- 50 dkg csirkemáj

- egy fej vöröshagyma

- olívaolaj

- só bors oregano

- 10 db kisebb csemege uborka

- 1 üveg szeletelt gomba

- szárított petrezselyem

- 150 ml kókusztejszín

- 1 evőkanál nyílgyökérliszt

- 2 evőkanál dijoni mustár

Elkészítés:

Az apróra vágott vöröshagymát olívaolajon megdinszteljük, majd a kisebb darabokra vágott májat átpirítjuk rajta. Borsozzuk, megszórjuk oreganoval és petrezselyemmel. Hozzá öntjük a szeletelt gombát, és fedő alatt alacsony lángon puhára pároljuk. Utána hozzáadjuk a vékony karikákra vágott csemegeuborkát. A kókusztejszínt a mustárral és a nyílgyökér liszttel elkeverjük és megszórjuk ízlés szerint borssal. Az egész mártás a májhoz keverjük. Lefedve, alacsony lángon főzzük kb 10 percig. Bulgurral tálaltam.

A bulgurt kimértem, és lábasba öntöttem, amit kicsit megpirítottam. Kétszeres mennyiségű vízzel felöntöttem, sóztam, borsoztam, kakukkfűvel, rozmaringgal ízesítettem. Amikor már forr, alacsony lángon fedő alatt főztem 15 percig. Utána még letakarva hagyom, hogy teljesen megpuhuljon. Tettem bele egy babérlevelet is.

img_1519.JPG

img_1521.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr18369030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása