Fetás paradicsomos csirke muffin
2016. április 04. írta: fittdieta

Fetás paradicsomos csirke muffin

Igazából ezt a receptet darált pulykahúsból szerettem volna elkészíteni, de lusta voltam boltba menni, így kikaptam a fagyasztóból a csirkemellet. Imádom ezt az olaszos ízvilágot, feta, bazsalikom, paradicsom... mmm.. nem csak sós süteményben nagyon jó, de főételként is.

Hozzávalók: ( 10 db muffinhoz)

- 60 dkg csirkemell

- 1 tojás

- 3 ek zabkorpa

- só, bors, őrölt paprika

- fasírt fűszerkeverék

- bazsalikom

- egy marék aszalt paradicsom

- fetasajt

Elkészítés:

A csirkét felkockáztam, és aprítógépben pürésítettem. Hozzákevertem a fűszereket, a tojást, a zabkorpát, és a felaprított aszalt paradicsomot. A szilikonos muffin formákat félig töltjük a masszával, majd ráhelyezünk 2 kocka feta sajtot. A maradék masszával beborítjuk a tetejüket. Előmelegített sütőben 180 fokon 25-30 perc alatt készre sütjük. Köretként bulgurt tálaltam hozzá. A bulgur elkészítését megtalálod egy másik receptemnél, ITT.

Tápérték 1 muffinban (köret nélkül):

kcal: 136,26

fehérje: 18,6

szénhidrát:5

zsír: 4,68

img_1660.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr148399842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása