Totu alapú pizza
2015. október 04. írta: fittdieta

Totu alapú pizza

A recept az elsők között került fel a blogra, viszont nem volt fotó róla. Pedig ez a "pizza" az életmódváltásom egyik kezdő receptje volt.Maradt egy fél vödör totum, így gondoltam akkor most pizza lesz belőle. Sokoldalúan el lehet készíteni, így nem lesz unalmas. Ha totuval készíted laktózérzékenyek is fogyaszthatják. De akár totu akár túró az alapja, igazán fehérjedús ebédet vagy vacsorát varázsolhatsz. A többit pedig már csak a feltét határozza meg, ami ízlés és diéta szerint bármi lehet.

Hozzávalók:

-240 g totu 

- 90 g zsírszegény túró

- 1 tojás

- só

- oregano

- 2 evőkanál zabliszt

- 1 dl víz

Hozzávalók a feltéthez:

- 2 ek paradicsompüré

- oregano

- 260 g paradicsom

- 100 g light szeletelt mozzarella sajt

- 50 g pulykamellsonka

Elkészítés:

A "tészta" hozzávalóit összekeverjük. Készíthetjük csak totuból, de lehet az egész csak túró. Ha több totu-t használunk kicsivel több vizet igényel, ha pedig túróból készítjük kevesebb víz kell hozzá. A tésztát érdemes 15-30 percet pihentetni, hogy a zab megszívja magát. Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntjük, egyenletesen elsimítjuk, kb 1 cm vastagra.Előmelegített sütőben 200 fokon 10 percig sütjük. Ezután kivesszük a sütőből és rátesszük ízlés szerint a feltétet. Én elsőként megkentem két evőkanál sűrített paradicsommal, amit egy szilikonos ecset segítségével oszlattam el, hogy egyenletes legyen.Majd a tetejét oreganóval szórtam meg. Ezután következett a laktózt és glutént nem tartalmazó pulykamell sonka, majd a karikákra vágott paradicsom, végül szeletelt light mozzarella sajtot tettem a tetejére, hogy mindenhol befedje. Ezután visszatesszük a sütőbe, és további 10 percig sütjük, amíg a sajt megpirul a tetején.

Tipp: A feltét bármi lehet, attól függően kinek mi fér bele a diétába. Én szoktam rá wokban elősütött csirkemell falatokat, tonhalat tenni. Esetleg gombát, kukoricát. 

Tápérték 100 grammban:

kcal: 79.11

fehérje: 11.07

szénhidrát: 3.82

zsír: 2.19

img_2054.JPG

img_2055.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr327891522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása