Fishburger light paleo buciban édesburgonyával
2016. február 22. írta: fittdieta

Fishburger light paleo buciban édesburgonyával

Először a Petra'z étteremben ettem fishburgert, amiben lazac volt. Mikor Szafi oldalára felkerült a light paleo hamburger zsemle, tudtam, hogy mi lesz a következő, amit el kell készíteni.

Hamburger hozzávalók:

- 50 g Szafi Fitt CH csökkentő lisztkeverék (CH csökkentő lisztkeverék ITT!)

- 30 g Szafi Fitt sütőliszt (sütőliszt ITT!)

- 1 tojás  

- 3 tojásfehérje 

- 1,5 g szódabikarbóna

- 1 nagy csipet só (Himalaya só ITT!)

- 100 g langyos víz

Hamburger Elkészítés:
A száraz hozzávalókat keverjük össze és öntsük rá az elvegyített folyékony anyagokat, majd gyúrjuk össze.
5 perc pihentetés után a tésztát osszuk 3 egyenlő részre, majd nedves kézzel formázzunk belőle 2-3 db zsömlét. (A zsömléket laposra formázzuk, mert jó nagyra meg fog nőni a sütőben).
Tegyük sütőpapírral bélelt tepsibe, a tetejüket kenjük le tojássárgájával, végül szórjuk meg szezámmaggal.Előmelegített 220 fokos (alsó-felső funkción) sütőben 15 perc, majd 200 fokon további 25 percig kell sütni.
Lazac Hozzávalók
- 2 szelet lazacfilé
- olívaolaj
- só, bors
- hal fűszerkeverék
Lazac elkészítés:
Befűszerezzük, majd az olívaolajat felhevítjük a serpenyőben és mindkét oldalát megsütjük.
Hozzávalók a mártáshoz:
- fél pohár zsírszegény natúr joghurt
- só bors
- hal fűszerkeverék
- 1 tk. mustár
Édesburgonya köret:
A krumplit meghámoztam vékony karikákra vágtam. Sóval, színesborssal, kakukkfűvel, rozmaringgal, szerecsendióval, fokhagyma granulátummal fűszereztem. 200 fokon 20 percig sütöttem.
Tipp: az én hambimba fejes saláta, koktélparadicsom, lila hagyma került a lazacon és a mártáson kívül.
img_1656.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr218409578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása