Túrós (totus) tejfölös pogácsa
2016. február 29. írta: fittdieta

Túrós (totus) tejfölös pogácsa

Este kinyitottam a hűtőt, és megláttam a hamarosan lejáró szavatosságú túróm,totum és tejfölöm... Így hát gyors kezdeni akartam velük valamit. Így születtek meg ezek a puha túrós tejfölös pogácsák. Hasonló receptem van fenn, a túrós zablisztes pogácsa és a sajtos hajtogatott pogácsa.

Hozzávalók:

- 300 g zsírszegény túró vagy totu ( nekem fele fele arányban volt most)

- 100 g zabliszt

- 50 g Dia wellness liszt ( lehet ez is zabliszt, de nekem elfogyott)

- 35 g kókuszolaj

- 1 dl 12%-os tejföl

- 1 kk só, 

- 1 cs. sütőpor

- 1 tojás

- tetejére: 1 tojássárgája a lekenéshez + szezámmag ( vagy sajt, lenmag ízlés szerint)

Elkészítés:

A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk, kinyújtjuk kb. 1 cm vastagra, és pogácsa szaggatóval kiszúrjuk. Sütőpapírral bélelt tepsire helyezzük, tetejét bevagdossuk, lekenjük tojássárgájával. A tetejét megszórjuk a szezámmaggal, és előmelegített sütőben 180 fokon 20 percig sütjük.

Tápérték 100 grammban:

kcal: 199.12

fehérje: 13.05

szénhidrát: 14.62

zsír: 9.73

img_1593.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr808399794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása