Gombás zöldpaprikás csirkemell- Kínai inspiráció 2.
2016. július 12. írta: fittdieta

Gombás zöldpaprikás csirkemell- Kínai inspiráció 2.

Június elején egy hetet töltöttem Kínában. Hát mit mondjak, megszerettem a kínai konyhát, rengeteg zöldséget amit nem is ismertem, és olyan gyümölcsöket amikről eddig szintén azt gondoltam, hogy nem szeretem. Ez az egy hét " nyaralás" elég pörgős volt, mindent szerettünk volna látni, így a pihenésre nem sok idő volt. Étkezés tekintetében ez úgy nézett ki, hogy reggeli a szállodában ( svédasztal) és vacsora. Ebédelni nem volt lehetőség, csoportos út lévén. Szerencsére itthonról vittem annyit, hogy ne haljak éhen. 

A vacsorák a következőképp zajlottak: 8-9 fős kerek asztaloknál ültünk, aminek a közepén forgatható asztal volt. Amelyekre különböző ételeket hoztak. Ezek jellemzően nem voltak a nagy adagok ( a normál magyar adaghoz képest), és amelyik tartalmazott húst az is inkább nagyon sok zöldség és kevés hús formájában volt. Ez az étel főleg fűszerezésében idézi bennem az ott töltött napokat. A chili a zöldpaprika csípős íze és a gyömbér  a soya édes ízének keveredése jelenik meg benne sok zöldséggel és egy kevés csirkemellel.

Hozzávalók: (2 adaghoz)

- 300 g nyers csirkemell

- 1 fej vöröshagyma

- 1 hegyes zöldpaprika

- 200 g szeletelt üveges gomba

- 5 g reszelt gyömbér

- szárított chili paprika

- só, bors

- 1-2 evőkanál szója szósz

Elkészítés:

A hagymát karikákra vágtam, a zöldpaprikát szintén karikákra vágtam. A csirkemellet nagyon apró kockákra vágtam fel. A wokot felmelegítettem ( olaj nélkül), és először a hagymát megfonnyasztottam benne, Ezután rádobtam a csirkemell kockákat és fehéredésig pirítottam. Majd hozzátettem a gombát és a paprikát is. Fűszereztem és ráöntöttem a szója szószt. Addig főztem, amíg a hús teljesen meg nem puhult. Rizs, bulgur, kuszkusz, tésztáskörettel kíváló főétel lehet.

Tápérték 1 adagban ( köret nélkül)

kcal: 214.67

fehérje:  40.12 g

szénhidrát: 6.83 g

zsír: 2.02 g

img_4960.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr968814336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása