Édesburgonya gnocchi tejszínes lazaccal
2015. október 11. írta: fittdieta

Édesburgonya gnocchi tejszínes lazaccal

Gnocchi hozzávalók:
- 200 g édesburgonya
- 1 tojás
- kb. 170 g zabpehelyliszt
- só
- bors
- őrölt szerecsendió
- őrölt szegfűszeg


Mártás hozzávalók:

- 15-20 dkg grillezett lazac
- vörös hagyma
- só
- bors
- bazsalikom
- 1 cocomas
- kevés kókuszolaj

- reszelt parmezán ízlés szerint

Eredeti recept: http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/

Elkészítés

A lazacot sóztam, borsoztam és a sütőben grill alatt pirosra sütöttem. Az édesburgonyát megpucoltam, nagyobb darabokba vágtam és sós vízben puhára főztem. Krumplinyomóval összetörtem, és a többi hozzávalóval egy laza tésztát gyúrtam. Ujjnyi vastag hengereket formáztam, amiből 2-3 cm-es darabokat vágtam, kicsit megnyomtam egy villával, hogy mutatósabb legyen. Lobogó, enyhén sós vízben addig főztem, amíg feljöttek a gnocchik a felszínre, majd leszűrtem.
A mártáshoz a hagymát sóval, borssal, friss bazsalikommal üvegesre pároltam, hozzátettem a villával összetört lazacot, a cocomas-t és kevés reszelt parmezánt. Ha túl sűrű lett a mártás, egy kevés mandulatejjel vagy kókusztejjel fel lehet önteni.  A kész gnocchi-t a szószhoz öntöttem.

img_0160.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr557957714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása