Fehérjedús zablisztes tortilla
2016. január 13. írta: fittdieta

Fehérjedús zablisztes tortilla

Hozzávalók a tortilla laphoz: ( 3 darabhoz)

- 1 tojás

- 140 g zabpehelyliszt

- 20 g nyílgyökérliszt

- 2,5 dl víz

- 1 tk só

Hozzávalók a töltelékhez:

- 2 db közepes tojás

- 1 dl cukormentes mandulatej

- 1 ek zabliszt

- szárított petrezselyem

- csirkemell

- só, bors, oregano, csirke fűszersó, fokhgyma granulátum

- 1 paradicsom

Elkészítés:

A tészta hozzávalóit összekeverjük. Palacsintasütőbe olíva olajat, vagy kókuszzsírt öntünk, és kicsit több mint egy merőkanál masszát beleöntünk. Alacsony lángon készre sütjük. A töltelékhez a tojást felverjük, sózzuk, és petrezselymet szórunk bele. ( vagy ízlés szerint mehet bele sonka gomba sajt vagy bármilyen zöldség és fűszer), ezután hozzáöntjük a mandulatejet, és belekeverjük a zablisztet. Egy átlagosnál kisebb serpenyőben olívaolajon kisütjük ALACSONY lángon. Mikor már szinte a teteje is teljesen megsült megfordítjuk és készre sütjük. A csirkemellet igény szerint bárhogy elkészíthetjük. Én kockákra vágtam, wokba tettem, majd fűszereztem, és alacsony lángon készre sütöttem. A tortilla lapra tettem a kész rántottát, rá a csirkét, paradicsomot. Az egyik végét behajtogattam, és feltekertem. Majd az egészet alufóliába tekertem, hogy ne essen szét, és szállítható legyen. :)

img_1094.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr68269388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása