Fehérjés csokis sütőtök puding
2016. február 19. írta: fittdieta

Fehérjés csokis sütőtök puding

Amikor a narancsos sütőtök fánkot készítettem, valamint a sütőtök fánk muffin formában készült maradt még sütőtök pürém. Akkor találtam ezt a receptet. Én nem szerettem a sütőtököt, ennek ellenére ma is vettem egy hatalmas a piacon, fanatikus lettem. Úgyhogy biztos lesznek még sütőtökös receptek.

Hozzávalók:

- 200 g sütőtökpüré

- 15 g zsírszegény holland kakaópor

- 30 g Biotech Usa csokis fehérjepor

- pár csepp vanília aroma

- fél teáskanál fahéj

- fél teáskanál gyömbér

- 1 evőkanál eritrit

- 1 dl cukormentes mandulatej

Elkészítés:

A hozzávalókat egy kézi habverő vagy fakanál segítségével összekeverjük, majd fokozatos adagoljuk hozzá a tejet. Pár órára hűtőbe tesszük, és fogyasztatjuk is.

A sütőtök püré elkészítéséről ITT olvashatsz!

img_1562.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr228387354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása