Nocarb kakaós csiga
2016. május 25. írta: fittdieta

Nocarb kakaós csiga

Volt egy régebbi puha kakaós csiga receptem, ami Dia wellness lisztből készítettem. Azt alakítottam most át, és nocarb lisztet használtam hozzá, illetve a többi alapanyagon is módosítottam. Így aztán szénhidrátszegény diétába tökéletesen beilleszthető ez a finomság! A lisztről bővebben itt olvashattok: http://www.szenhidratmentesteszta.hu/nocarbnoodle.html

Hozzávalók: ( ebből a mennyiségből nekem 11 db lett)

- 180 g zsírszegény túró

- 70 g nocarb rostmix liszt

- 50 g Szafi CH csökkentő liszt

- 20 g bambuszrostliszt

- 200 g cukormentes mandulatej ( vagy más tej)

- 10 g kókuszolaj

- 50 g eritrit ( vagy más édesítő)

- 20 g tojásfehérjelé ( vagy 1 db tojásfehérje)

- fél csomag sütőpor

- 1 csipet só

- pár csepp vanília aroma

Hozzávalók a töltelékhez:

- 5 g kókuszolaj

- 30 g eritrit

- 20 g zsírszegény kakaópor

Elkészítés:

A túrót, a vanília aromát és az eritritet simára keverem kézi habverővel. Ezután hozzá adom a tejet és a kókuszolajat. Ezután hozzá keverem a sütőporral és sóval elkevert liszteket. Összegyúrom, és kb 5 mm vastag, téglalap alakúra kinyújtom bambuszrostliszttel megszórt deszkán. Kókuszolajjal  szilikonos ecsettel megkenem a tésztát és rászitàlom a kakaóval elkevert eritritet. Feltekerem mint a beigli tésztát  és kb 2 cm-es csigákat vágok belőle.
Sütőpapírral bélelt tepsire teszem, és előmelegített sütőben 180 fokon kb. 15 percig sütöm. Porrá őrölt eritrittel megszórom a tetejét, és tálalom. Ebből a mennyiségből nekem 11 db csiga lett.

Tipp: Ugyanezt s receptet elkészítettem fahéjas csiga változatban is. Annyit módosítottam rajta, hogy a töltelékbe nem kakaópor, hanem fahéj került, illetve a tetejét is nem sima por eritrittel szórtam meg, hanem fahéjas por eritrtittel, hogy még intenzívebb legyen az íze.

Tápérték 1 darabban:

kcal: 32.41

fehérje: 2.86 g

szénhidrát: 1.08 g

zsír: 1.78 g

img_2738.JPG

img_2739.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr908739122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása