Kókusztejszínes csirkecombok
2016. június 16. írta: fittdieta

Kókusztejszínes csirkecombok

Nem diétázó vendégek jöttek hozzám, ilyenkor mindig nagy kihívás, hogy olyat készítsek amire azt mondják, hogy "húúú ezt én is elfogom készíteni, nagyon finom", de olyan legyen amit én is megeszek, és az én táplálkozási elveim szerint készüljön. Mivel a csirkemell ilyenkor kizárva, így most a csirkecomb mellett döntöttem. Így született meg ez a recept. A köret a vendégeknek hagyományos törött krumpli lett, amiből én nem ettem :( De készíthettek hozzá édesburgonya pürét, vagy bulgurt, esetleg teljes kiőrlésű tésztát.

Hozzávalók:

- 640 g ( 6 db ) alsó csirkecomb

- 170 g szeletelt gomba

- 175 g füstölt sajt

- 200 g kókusztejszín

- 4 evőkanál 12%-os tejföl

- fokhagymakrém

- 1 kis fej vöröshagyma

- 1 dl víz

- rozmaring, kakukkfű

- só, bors

- paleo csirkefűszersó

- mustár

- olívaolaj

Elkészítés:

A csirkecombokat megmossuk, és papírtörlővel szárazra töröljük. Sózzuk, borsozzuk, paleo csirkefűszersóval megszórjuk, és jénai tálba rakjuk őket, és alufóliával letakarjuk. Hideg sütőbe rakjuk, és 160 fokon 20 percig sütjük. Eközben elkészítjük a mártást. Az apróra vágott vöröshagymát egy kevés olíva olajon megpirítjuk, majd ráöntjük a gombát és tovább pirítjuk. Ezután felöntjük a kókusztejszínnel, vízzel, és alacsony lángon főzzük tovább. Belekeverjük a tejfölt, és a fűszereket, a mustárt, végül hozzáadjuk a reszelt sajtot is. Alacsony lángon főzzük még 5 percig, majd az elkészült csirkecombokra öntjük, és alufólia alatt 20 percig sütjük 160 fokon.

Mivel nálam nem diétázó családtagoknak készült, törött krumplit készítettem hozzá a hagyományos módon. Természetesen én nem ezzel enném, hanem bulgurral, kuszkusszal, vagy édesburgonya, paszternál püré is jó lehet hozzá.

Tápérték 1 csirkecombban, köret nélkül:

kcal: 287 kcal

fehérje: 23.6 g


szénhidrát: 3.03 g

zsír: 18.79 g

 

img_2484.JPG

img_2485.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr28635034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása