Lazacburger
2015. október 04. írta: fittdieta

Lazacburger

Hozzávalók:

- 100-150 g lazac

- 1 db tojás

- fél vöröshagyma

- zabliszt

- só bors ízlés szerint

- mustár

Elkészítés:

A lazacot és a hagymát kis darabokra vágtam és a többi hozzávalóval egységes masszává kevertem. A zablisztből annyit tettem bele amitől összeállt. Hagytam állni 1 órát hogy a zab megszívja magát. Szilikonos sütőpapírral bélelt tepsit vékonyan megkentem kókuszzsírral, majd nagy méretű pogácsa szaggatóba töltöttem a masszát, hogy egységes formát kapjak. Előmelegített sütőben 180 fokon készre sütöttem. Félidőben megforgattam őket, és kókuszzsírral megkentem.

iphone_kepek_598.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr747890326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása