Csirkés gombás szénhidrát csökkentett penne
2016. május 28. írta: fittdieta

Csirkés gombás szénhidrát csökkentett penne

Régen igazi tészta evő voltam. Képes voltam paradicsomos tésztán, és sajtos tejfölös tésztán létezni hetekig. Nos az életmód váltással idővel szinte teljesen kiiktattam az étrendemből, viszont most újra egymásra találtunk. Persze nem a hagyományos fehér lisztes verzióval, hanem a Dia wellness szénhidrát csökkentett száraz tésztájával.Van fenn tejszínes csirkés penne receptem is, illetve tészta alternatívára több recept is van fenn. Az egyik a no carb tészta, amit én pl. túrós tésztaként készítettem, a másik a " szénhidrátmentes " tészta, amit bolognai tésztaként készítettem el.

Hozzávalók 3 főre:

- 125 g Dia wellness száraz penne tészta

- 300 g csirkemell 

- 120 g csiperke gomba

- 260 g paradicsom

- 140 g paradicsompüré

- 2 dl víz

- 50 g parmezán sajt

- só, bors, oregano, kakukkfű, rozmaring

- 2 gerezd fokhagyma

Elkészítés:

A csirkemellet megmossuk, papírtörlővel szárazra töröljük. Majd vékony csíkokra vágjuk. A gombáknak kitörjük a csonkját, megmossuk, és kockákra vágjuk. A paradicsomokat megmossuk, majd kockákra vágjuk. Ezután wokban, mindenféle olaj nélkül a csirkét fehéredésig pirítjuk, közben fűszerezzük. Hozzáadjuk a gombát, majd pár perc múlva a paradicsomokat is. Ezután felöntjük a paradicsompürével és a vízzel. Alacsony lángon, néha kevergetve főzzük tovább. Közben még fűszerezzük, ha szükséges. Körülbelül 15 percet főztem még alacsony lángon. Eközben elkészítjük a tésztát. Egy fazékba vizet melegítünk, és teszünk bele egy kávéskanál sót. Ha a víz felforrt, beletesszük a tésztát, és 6-8 percig főzzük. Ha elkészült, leszűrjük, és a csirkés paradicsomos szószhoz keverjük. Parmezánnal megszórjuk a tetejét, úgy tálaljuk.

Tápérték 1 adagban:

kcal: 348.43


fehérje: 39.44 g

szénhidrát: 27.11 g

zsír: 8.58 g

img_2291.JPGimg_2287.JPG

img_2288.JPG

img_2289.JPG

img_2290.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fittdieta.blog.hu/api/trackback/id/tr188557866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása